Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΣΕΛΙΔΑ ΣΤΟ FACEBOOK

Γίνετε Φίλοι μας στο facebook
Καλωσορίσατε στην επίσημη σελίδα των Ελλήνων του Dortmund * * * Όλο και περισσότεροι φίλοι ξαναβρίσκονται ύστερα από χρόνια χάρη στη διαδικτυακή γέφυρα επικοινωνίας που δημιουργήσαμε.

Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΟΥ



Καθώς πηγαίναμε σε μια υπηρεσία, συναντήσαμε στο πάρκινγκ του κτηρίου το αυτοκίνητο της φωτογραφίας με την επιγραφή ''Έχω την ελευθερία μου'' και ακριβώς απέναντι το χάρτη της Ελλάδας, γιατί Ελλάδα και Ελευθερία πάνε μαζί!!!

Αμέσως καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι το αυτοκίνητο αυτό, ανήκει σε κάποιον Έλληνα που ζει στην πόλη μας το Dortmund, και πως λόγω της κρίσης (μάλλον), έβαλε αυτή την επιγραφή στο αυτοκίνητό του για να απαντήσει στα πικρόχολα σχόλια κάποιων πως μπορεί να χρεοκόπησα σαν χώρα, έχω όμως την ελευθερία μου!

Γελάσαμε, μας άρεσε αυτή η ιδέα!

Δεν προσέξαμε όμως ότι κάποιος εκεί στο πεζοδρόμιο μας παρατηρούσε.

Μας πλησίασε και μας ρώτησε: ''καταλάβατε τί λέει αυτή η επιγραφή;''

Ναι, του απαντήσαμε!

Μας ρωτάει: ''μήπως είστε Έλληνες;''

Ναι, του απαντήσαμε!

Και μας είπε: ''αυτό το αυτοκίνητο είναι δικό μου!
Είμαι Γερμανός και τα τελευταία 20 χρόνια επισκέπτομαι τη χώρα σας για διακοπές.
Αυτή τη φράση στο αυτοκίνητό μου την άκουσα από ένα Γάλλο ποιητή, (ή συγγραφέα μας είπε), ο οποίος Γάλλος την είχε ''κλεμμένη'' από έναν Έλληνα.
Μου άρεσε πολύ αυτή η φράση, κι αφού ήταν από Έλληνα, είπα να την γράψω στα ελληνικά μιας και αγαπώ ιδιαίτερα αυτή τη χώρα!

Έτσι λοιπόν μάθαμε κι εμείς, ότι ο κάτοχος αυτού του αυτοκινήτου, δεν είναι Έλληνας αλλά ένας ακόμη Γερμανός που αγαπά την Ελλάδα.

Ζει και εργάζεται στο Dortmund, γνώρισε την Ελλάδα κι έχει την ελευθερία του!!!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: